special price for u my friend

Avbryter sovmorgonen enbart för att stänka in ett halv trevligt inlägg. Men jag vill börja med att göra klart att jag känner mig lost en aning, har ju ingen riktig koll på grejerna för stunden. Har missat påtok för mycket träningar och matcher att årets blogg varit lite av en katastrof.  Det är känslan i alla fall.

Missar även kvällens Slagsta match i Flen då jag jobbar, suck! Missar morgondagens träning pga jobb = SUCK!!!!! Återigen som jag tjatar men det är 16h kvar sen är det dags att fixa jobb som innebär normala arbetstider.
Men jag tror mig veta att Carro gör comeback ikväll? Hon har haft problem med knät en tid men nu är hon back on track, skönt som attan. Så Tigers, kör hårt!
Tittade på tabellen för första gången i måndags o såg att Slagsta leder med 8poäng, nice!
Detta för att Trinkan dragit sig ur, tråkigt nog.

Lite nya spelare då. Munken har nu på morgonen varit och välkomnat Ashleigh till Sverige och nu är dem väl på plats här i stan skulle jag tippa. Sjukt nice! När dem presenterade nyförvärven så väntade jag enbart på att höra deras tidigare klubbar och när MagicJack kom upp, då dog jag nästan. Fruktansvärt coolt?! haha...
Hoppas verkligen att hon får spela på lördag, skulle vara väldigt kul.

Nehe dags att fortsätta läsa ur engelskalexikonet?
Skämt o sido, men det är synd att man är kääääässs på engelska.... fy fan..

Tjarrå!
Ses på lördag. 15.00 Vallen


always number ten

Men först lite snigga bilder från de två bussresorna..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0