think outside the box

Då Fölet (Hanna Erlandson) är inne på sin femte dag som sjukling så kanske ni förstår att jag har skavsår i öronen efter alla hennes böner om att uppdatera bloggen. Är hon desperat eller desperat om hon skriver "Jag nöjer mig med allt. Vad du äter för mat, vilken datasida du är inne på". Känns som att hon lider av tristess då va?

Men kan väl berätta att jag har fruktansvärt ont i nacken, förklaringen lyder förmodligen att jag är stel. Det är även extra synd om mig idag då jag fick en cookie(lårkaka) igår på matchen så jag bör vara ute och promenera nu för att känna på den men vädret är inte så tilltalande tyvärr. 



nej gissar att jag bör passa o gå en runda nu när det faktiskt är uppehåll med det förbannade regnet.
och Hanna, jag skriver väl sen om hur många sniglar jag trampa på eller nåt sånt kul! Tycker faktiskt att du kan skriva om dina dagar som isolerad istället. Tror det skulle uppskattas betydligt mer! Jadå...

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0