Hallåååå!!!

Det är Hanna som talar!! eller skriver.

Jaha ett inlägg skulle det bli har ändå inget bättre för mig liksom. Är ju bara nybörjare i dessa kretsar än så länge så ha inga förväntningar. 

Tisdag idag, sjukskriven från jobbet och även fotbollen, men det finns hopp om livet i alla fall. Ganska uttråkad dessutom. Har inte sett en människa förutom familjen sen i onsdags. Tackar gud för att mobilerna har uppfunnits så man kan ha lite social samvaro.

Idag ska jag ta mig till vårdcentralen för en liten halsodling, kanske ta en dusch också. Annars planerar jag nog bara att ligga i sängen och titta på film. Ganska trevligt det också men efter ett par dagar är ju de bästa filmerna redan förbrukade.

Till nått lite mer positivt - det är så fantastiskt att vi vinner wohooo satt uppdaterad på damfakta.se under hela matchen i lördags. Var så jävla nervös, men åå vilken skön känsla efteråt :) 

Tänkte även göra lite reklam för TV3 och Svenska Hollywood Fruar. Favoritprogrammet började igår YES! Den där nya Gunnilla hon verkar ju inte riktigt ha alla getter hemma och Maria Montazami hon är ju för härlig. läser dessuyom hennes blogg, ganska kul faktiskt. Så om någon missade så gå in på tv3play och titta för det fick nämligen jag göra. Kunde bara se halva igår då även -Vägen till blågult eller liknade började på 2:an igår. Ett ganska trevligt program det också. 

Och  slutligen till er som började skolan igår - ha en trevlig dag!
och ni som inte går i skolan ha en trevlig dag ni med

Bjuder på en bussbild, lång resa till vittsjö ni vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0