voila

Slagsta levererar och går som tåget i trean och ni vet vilket, Segertåget.. nananana. Tennissiffror blev det (1) vilket är fantastiskt.

Annars vill jag uppmuntra er allesammans att värma upp inför morgondagen genom att besöka Tunavallen redan ikväll och välja ut bästa platsen! Menar självklart vill ni sitta på första parkett imorgon NÄR det ska bli tre poäng, nej jag tar inte ut något i förskott men jag tror stenhårt på mina lagkamrater. Så 19.00 bör stans alla fotbollsfanatiker att befinna sig på Vallen, för kanske är det årets match för herrfotbollen i stan som spelas just ikväll?!
Lokalderby en fredag och det är lovat att vara vackert väder, hallå kom igen nu för fan!!

Prinsens lag - Blåtopparna
Tunavallen 19.00

Rock on!


always number ten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0