'cause girl you are amazing

Två av lagets alla Hannor ska ha en eloge för deras fina fika igår, tror alla väntat länge på nåt så gott!
Tack Föl och Sword



Gameday idag och Rebecca Mellqvist är skyldig mig fyra kebberullar, fortsätter det i denna takt så kan jag snart bjuda hela laget på varsin på hennes bekostnad:) hehehe. och nej  jag kommer inte förklara varför hno är skyldig mig men det är bara roligt att påpeka!

Startelvan har ni säkert redan läst men bänken har ni inte sett så här har ni bänken med tre debutanter!
Veronica Larsson (keeper) Emelie Karlsson, Sandra Blomstrand, Amanda Olsson, Signe Wennström, Rebecca Mellqvist(Forward) Hanna Gustafsson (Mittfält)
hoppas för min egen skull att bänken inte blev större..

Vi går på ledighet nu och tränar igen på torsdag.
så senamoss bloggen!

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0