crazy friday




Födelsedagsbarnet Hanna Svärd inför lördagsmatchen
Första träningsmatchen på lördag. Hur känns det? 
- Jag tycker det ska bli kul att spela på lördag. Jag tror framförallt att det är viktigt att vi blir samspelta och spelar som vi tränat. Sen tror jag också att det är viktigt att våga, det är ju nu under träningsmatcherna man har chansen att testa och utvecklas.

Nästa stopp Nikoline Gustafsson har varit sjuk länge men är nu äntligen tillbaka på Vallen.... Jag fick detta sms av Sara Johansson igårkväll gällande Nickis
"Var på väg hem från skolan och satt på bussen då kom Nickis. Vi pratade sedan säger hon -Men asså jag fattar inte spelar Danmark i vår serie? Jag- Vet inte om dem spelar i ettan eller tvåan! Nickis - Men vadå de är ju ett annat land!"



xoxo
10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0