crazy friday

Träning blev det och jag genomförde hela. Det största hindret inför framtiden är att jag inte riktigt har någon rumsuppfattning, så jag har tur att jag har pärmen från Grisen Ullas Bollcirkus så jag kan spana in några övningar och börja träna på min rumsuppfattning... jösses. Var riktigt nära att krocka med alla möjliga och tillslut sprang jag och Felicia in i varandra, den sistnämda låg på backen och vek sig av skratt... precis som resten av folket.
hahahaha

Tyvärr så får ni ingen dold talang idag då videon som finns för tillfället inte är godkänd av huvudpersonen.... tråkigt men sant!! den måste liksomv vara perfekt, nu när hon ska presentera denna coola grej!

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0