Hej Hopp!

Har inget annat för mig så tänkte avlasta Milia lite så hon inte behöver ha ångest över att bloggen inte är i liv.

Här i Södertälje händer det inte alls någonting, jag sitter i soffan och mamma pratar med mäklarn om hur de ska sälja vår lägenhet, det låter som att det går bra och så småningom ska vi flytta till en plats närmre Eskilstuna, iallafall lite närmre har jag tänkt iallafall.. Senare ska jag till gymmet för att träna lite, känner att jag behöver röra på mig, man får ju spatt av att bara sitta stilla nu när det inte är träning på några dagar.

Hoppas alla mår bra och har det skönt på ledigheten för det har jag!

Tack för mig! / Zigne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0