lol

Det var längesen som skrattgruppen fick lite publicitet också, inte okej alls. Hur går det för alla nissar och vilka är medlemmar?

Nykomlingarna Hanna J-B och Amanda Nordström har båda fått köra rehab senaste veckan. Hanna har ont i ett knä och Amanda i ryggen... Mer än så vet jag tyvärr inte!

Den gamla räven Lovisa Lantz har precis börjat jogga och hon gör små framsteg med sin stukade fot vid varje träning. Toppen va!

Sara J fortsätter köra sitt stenhårda bål-program, ingen vila här inte. Den 14e är det dax för ett besök hos ortopeden och efter det får vi se.... håll tummarna!

Själv så tar jag små, små steg framåt! Inte bakåt som förra våren, inte på samma sätt i varje fall. höhöhöhöh. Peace snart är always number ten och knäcker some bones.

Fint besök av den riktiga Bonebraker Andersson hade vi igår också, takerna sitter i som vanligt.

Under veckan så kommer den andra hälften av skrattgruppen och joinar oss eller dem, riktigt happy är jag inombords. Varmt välkommen Malvina! (jag och malvina är hjärnorna bakom skrattgruppen)

MORS!
you know who med superbra assistans av allas vår Hanna Svärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0