top notch

Skön seger mot Tyresö, tack för det varma kaffet mina vänner. Och Fampa, vilken målspruta, 2 baljor idag. keep up the good work!

Vår andra målskytt för dagen, Lilla Walle hade beslutsångest innan matchen. Med eller utan långkallingar och tillslut visade hon såklart att hon är en viking och lirade utan långfillingar. Men i omklädningsrummet bjöd hon på denna
-åh, jag kommer få en lårkaka om jag inte har underställsbyxor
Ja, alltså Hanna har specialbeställda underställsbyxor som är gjorda av pansar, helt sjuk! eller nej dem är nog inte mer märkvärdiga än någon annans Everest...

Tack för en fin söndag mina damer eller tack för en väl genomförd match!
ber dock till de högre makterna att alla (inklusive undertecknad) i fortsättningen plockar undan sina saker och slänger tejp m.m.... fan inte okej

och självklart en varm kram till mini-Beck!

c ya

10

Anders har slängt upp lite fräsiga bilder från matchen igår! så besök Akfoto.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0