tweeeets

Expert de Eskilstuna (etunaexperten.blogg.se) undrar när moi ska fixa twitter för oss... Det har faktiskt varit på gång flera gånger, redan förra säsongen men jag känner att bloggen är mitt område och jag är inte speciellt sugen på att sköta två grejer då jag faktiskt har ett eget liv=) och det finns annat att prioritera just nu! 

såååå aa, den som känner sig manad att fixa en twitter och bjuda på vackra tweets får ju självklart göra det! Annars är väl förslaget att jag lämnar posten som bloggdrottning och sköter twitter istället? får väl suga på karamellen ett tag... känner att jag ändå tappat den stämpeln väldigt mycket. hahaha fiasko!

Ses på Vallen, tror att jag börjar bli helsvensk då jag funderar på att ha långkallingar under jeansen. inte okej alls!!!

kram på er!
10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0