what a day

Vilken dag, vilken dag! Kommer till Vallen och känner mig som en blöt hund av all snö och möts av min saknade och älskade Malvina. Vilken vacker syn!!! =) Snart så hoppas jag få avnjuta några riktiga glädjescener med flickebarnet som gled med kryckor utan broddar och converse. Känns som att hon inte riktigt är med i matchen?




Som ni alla märkt efter hennes blogginlägg så fyller Erlandson år idag och i skolan kom förslaget om att sjunga för henne i matsalen upp men hon svarade rappt "neje! jag tänker springa iväg om någon börjar sjunga"
jahapp, ikväll fick vi det dock bevisat att hon snarare hade njutit av lite skönsång till dagens soppa.. Då alla tog i från hjärtat och sjöng för den nyblivna 19åringen innan dagens träning, gammal i gemet så att säga! Tyvärr så var det ju sista gången vi hade chansen att sjunga för henne i skolan, galet..... 122 dagar kvar...

Annars då? jo när jag valde bilden på Mallis från arkivet så såg jag en rad bilder från Köpenhamn och det var några lagbilder från strandtävlingen. aaaa tänker ni på samma sak som jag? VI VILL HA VÅRA PRISER!!!!

10


Sjuuuuuukt bra jobbat till alla nissar idag, mycket imponerande ladies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0