what

Ligger efter en aning med bloggandet och ber därför om ursäkt för det. Trött man blir! Varför tänker då ni? och det gör jag också, jag har väl inte riktigt att något intressant/ointressant att blogga om.

Kan avslöja att jag idag har tisdagsångest! Då det är 2h till nästa lektion, blodpudding till lunch och slask ute. Fantastiskt! Sen att mina kära klasskamrater precis gick in på lektion och lämnade mig ensam är väl inte jätte niceprice precis, eller? Jag läser inte den kursen så tro inte att jag skolkar!!!!

Ikväll tar jag och checkar läget en snabbis med alla Talanger inför helgens match mot AIK. Tyvärr så ska jag inte delta på träningen då jag ännu en gång ska agera tränare för våra fantastiska girls i F98/F99 tillsammans med vår saknade Marielle.

/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0