4

Ännu en träning är över och ännu en rehabträning eller styrka.. you name it. Idag blev det hårtjobb med Matteus, Filippos, Paulus(/Petrus?) och Anta men jag minns inte vad hon fick heta...

Som ni märker så är det ju Jesus lärjungars namn och det är för att Matteus (Malvina) igår sa att de var mina lärjungar, eller hon menade det men sa "du är våra lärjungar".

Sagt och gjort så började vi leta upp namnen och jag valde självklart det bästa, Judas... vill dock inte ha någon banderoll på Tunavallen med "JUDAS".

Malvina är för övrigt on fire x1000 och säger massa roliga saker=) Men tyvärr så går dem inte att återberätta, utan ni måste vara en i gänget för att förstå. Så vill ni skratta så har vi skrattgrupp på torsdag 10.00 i Tunahallen...


"sikta inte på mitt huvud!"
"MILIA! fan nu var det jäääävligt nära huvet!"
ja vi stod och passade och mina passningar var inte bra nog för att hon skulle kunna träna sin första touch

"
Så skrev jag förra veckan, gissa vad? Idag sköt jag henne i huvudet och mitt hjärta slutade då att slå för en stund. Längesen jag var så rädd... Galet och inte okej!


/ Judas
(always number 10)


(Bilden har jag själv tagit i samband med derbyt Djurgården-Hammarby -08... Gissa vilken målvakt som JUDAS är riktad till?!)


Kommentarer
Postat av: Viktor

Det måste väl vara Shabaan...

2011-01-05 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0