Amanda Amanda where are you on the plane?

Rubriken är en gammal klassiker som Terje Skalleberg körde med Amanda Peterson... ja han var.....rolig han.....
-Amanda Amanda where are you on the plane?
fanns ju en del andra gamla goda grejer, men det är mer än historia det där!


Ännu en försäsong och ännu en knackig inledning på bloggåret. Finns en enkel förklaring och den är att jag inte riktigt är med i matchen ännu, tyvärr. Finns andra prioriteringar i daxläget liksom men så fort jag känner mig redo så ska ni få några hejdundrande inlägg! Kanske ska filma Malvina under ett rehab/styrkepass? hmmm värt att tänka på.

Annars så fick jag mig en skymt av dagens träning och såg att Anta lirade lite match! Framsteg men som vi brukar säga -Skynda långsamt!!!

hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0