drottning

-Jag hade en bra tid i Umeå, men på planen måste vi försvara tröjan vi har på oss, det är detheliga. Jag har alltid gett 100% i alla tävlingar, sade tröja nummer 10.

Santos skriver inte hennes namn alltför ofta utan hon går under "drottningen". Marta "Drottningen" Vieira da Silva.
Jag håller med, absolut... om det vore så lätt allt liksom. Ni tänker väl "dåre, vad yrar du om" Umeå spelar en turnering i Brasilien och mötte igår the one, Marta.
Jag har många förebilder och jag kan inte plocka ut någon särskild när någon frågar om min idol. MEN Marta är speciell...
hon är the queen, própria Rainha...

Good job alla girls, ni är grymma!

Tråkigt för mig och Malvina, att Fampa, Emma och Anta deltog i träningen. Mest synd om Mallis faktiskt, snart drar jag också liksom.. Men kul för er såklart och för alla andra


10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0