missing!!!

Okej, jag inleder lugnt och sansat genom att be om ursäkt för kommande ordval i texten.

Jag fuckar ur på ren Svenska! Vem/Vilka har tagit mina nyinköpta Nike Mercurial Vapor, specialbeställda från Nike? Seriöst, jävligt lågt att sno ett par fotbollsskor. Trött man blir!!!!!!!! Ärligt talat, lagom moget att inte veta skillnadet på mitt och ditt. Nåja lämna tillbaka pjucken snarast... då jag har svårt att tro att någon nisse gjort exakt likadana som jag gjort så ser du dem ring mig på 08-7020090.. nej seriöst ring mig på 070-9205293

så ska jag ha en kurs i "mitt och ditt" ..............










/
en måttligt road nummer 10

kommer ett argare inlägg sen... nu är jag besviken på de nissar som hänger på Tunavallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0