sooner or later it's over.

Nu sitter våra fantastiskt duktiga -94or + Hanna Wallgren och Gustafsson i en buss som ska ta dem till Kristinehamn för att möta Värmland i en play off match i Cup Kommunal. Staaarkt! För er som inte vet det än så har dem med sin sin stora supporter, lagets skadade mittback, Malvina Jansson! tjoho, hon som fått operationstid REDAN nästa måndag!!! Helt galet bra.
Nu håller vi tummarna för "bananerna" att de går segrande ur striden och går till slutspel!

/
Milia
always number ten



Här nedan finns tre bilder på skorna, i olika vinklar. Come on nu. Inte kan dem väl komma speciellt långt? nåja, som ID-grejer är att vänsterskon har "10" stort på utsidan av hälen i vitt, högerskon har "I AM ONE" i blått på utsidan.
(I AM ONE är inget drygt, utan en U2 och Bono grej)

Återigen så är jag fruktansvärt irriterad, ett par skor....... Känns toppen att jag la ut ett x antal kronor på fotbollsskor under 2010 och den lila högerskon var inte min bästa kompis vilket gjorde att jag köpte dessa som jag använt tio gånger max pga skadan. Tack för kaffet!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0