ja jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan

Två veckor till The world youth cup, Gothia alltså. Och vilken fest det kommer bli ute på Hisingen och Toleredsskolan närmare bestämt. Ja vad väntar ni er när tre Unitedlag invarderar skolan?
Från första året på Tolered med Slagsta Tigers (segeråret 2009) så minns i alla fall jag allt från mobilstöld, Indiesvett, skottlossning, Dahlborgs ursnygga madrass, Adinas toasällskap, våra "fantastiska" bussar, Dextrosol-Anta, Hej här kommer segertåget och självklart vår egna replik -Det är nu det känns så jävla skööööööönt!

För att ni ska få känna på stämningen från de två senaste Gothia åren med talangerna så eeeere följande länk som gäller! Juli 2009  . Juli 2010.
In och läs, in och njut, in och förbered er på ett jävla segertjut

Inte helt otippat så är det ju jag Lordlivelife som bloggat under den fräsiga Gothia veckan men iår är jag glad att jag slipper det, för när Emma Lundström och Madelene Lindbäck är i närheten så tvingas ens hjärna att gå på högvarv för att ens hinna skratta åt alla bloopers som dem bjuder på. Så för tillfället så sitter jag och överväger vem jag ska lämna ansvaret till?
Det är liksom ett ärofyllt uppdrag och personen som ska få göra't måste givetvis leverera med några egna ess i rockärmen och charma er läsare, visst?! Sedan ska jag plocka ut någon farlig jäkel som ska bidrafrån United G14/G15 också, mest naturligt är väl att miss Rulander får rollen som General, men who knows?

Kanske ska lugna mig några mil och inte ha för stora förhoppningar på damerna som åker dit för att prestera och plocka hem tre snygga pokaler.....

vi kanske ska nominera vilka som ska få skriva i bloggen?
så kommentera inlägget med namnet på den lirare som ska bidra med ord och bild.

xoxo
you know who!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0