le blue

Ny vecka och nya möjligheter samt utmaningar. På söndag är Söderettan igång igen, bortamatch mot Peking. Vi har revansch att utkräva efter hemmamatchen. Träningsveckan blir lite längre i och med att matchen är på söndag, helt crazyyyy. Men skönt skall det bli att lira lite match igen, för så sugen som man var i Göteborg är inte bra för hälsan....

Själv har jag ju haft en grym tid att ladda upp, först en tripp till Götelaborg med fröknarna När och Hansson och så en ledig helg på det. Men jag avslutade helgen med att ta en promenad genom Slagsta men väcktes ur mina drömmars värld vid Slagsta Glass av att namnet mitt ekade, lagom borta kikad jag upp och möttes av Hanna G och Maddes vackra leenden så där blev jag fast! i 2,5 h närmare bestämt.

Jaha nehe, back to Falken. Tjarrrrååå!

10

peeeaaaceee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0