Lite dålig uppdatering från mig

ursäkta för att jag uppdaterat så dåligt. men i förrgår åkte vi ut mot enskede med 5-2, vi var lite sega i början men andra halvlek var klart vår och vi hade massor med fina lägen som vi tyvärr missade. igår var dom flesta och kollade på talangernas matcher och så var vi inne i stan och shoppade. några av oss tog oss också ner till liseberg och åkte lite.

här kommer en video från innan våran första match mot Island






om nån skulle fråga vad jag tycker om gothia så skulle jag lätt säga att det var den roligaste cupen jag någonsin vart på och en av dom häftigaste sakerna jag nånsin upplevt, det var riktigt mäktigt! nu ska jag ta det lugnt i bokenäs i en vecka sen är det full rulle med fotbollen igen. / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0