Sista träningen inför gothia

Hejsan, nu är det jag ida här, jag som ska underhålla er under veckan i göteborg. jag är 12 år, snart 13 och jag har spelat fotboll ända sen jag var 4 år. hela min familj är fotbollsintresserade och jag har 2 syskon som också spelar fotboll. jag spelar oftast som innermitt men ibland så kan jag också spela som back eller yttermittfält. Min favorit fotbollsspelare är Zlatan Ibrahimovic, och då mitt favoritlag förstås är AC Milan. I år blir mitt första år att spela gothia, och det är något som jag har velat göra ända sen när jag var liten och fick höra om att det fanns en jättestor fotbollscup med lag från hela världen. och på söndag så åker vi äntligen!

idag klockan 15.00 är det sista genrepet inför gothia, den allra sista träningen innan vi sätter oss i bussen ner till göteborg. vi har hyrt en buss och en busschaufför som ska ta oss ner dit. jag är redan nu taggad, har vart det i flera veckor. det här ska bli hur kul som helst, jag längtar verkligen!


jag är hon i randigt


och så hoppas vi på att våra härliga supporters + massa till kommer och kollar på oss där nere nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0