Taggar till mat!!

Tjena mitt bena så att säga!! Vi i laget ligger här på våra underbara 5 ***** ( stjärniga) madrasser. Taggar såklart till match halv 7. Fan vad de ska vinnas här. Kommer bli stort. Alla har flätor på skallen som börjar bli riktigt snyggt, själv kör jag på sigges halvinbakade fläta på ena sidan men de funkar alldeles utmärkt för min del. Våra underbara supportrar är på plats och bland där finns såklart gothia Towers gänget: NÄR, MILIA och HENIS :) tränarna har slagit på stort idag och de blir resturang mat. Wiho. Blir nästan tårögd.... Nu ska här vilas ett tag så, så med de säger jag hejdå! Puss och kram skumbanan:)/ Waldemar

Kommentarer
Postat av: Supporterhavet

Jaså ni kör redan på final frippan? Tagga nu damer vi är TOKLADDADE och väldigtnförberedda!!! Kör hårt! / 10,11,15

2011-07-21 @ 16:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0