TILL EMELIE KARLSSON<3 Så ser jag ut 02.35...

img_5398 (MMS)

TILL EMELIE KARLSSON<3 Så ser jag ut 02.35 denna natt/tisdagmorgon. Jättetrevlig, glad och nöjd tjej! Visst? Nu har ni allihopa något att skratta åt i alla fall och jag konstaterar att jag har tre nätter kvar efter denna,  och sammanlagt 7 arbetspass kvar innan jag får två efterlängtade semesterveckor! Signe bad så snällt om ett inlägg där jag beskriver vad jag egentligen sysslar med på jobbet för i era ögon så är jag väl bara en hopplös knapptryckare. Jag vet inte själv vad jag klassas som men imorgon får ni en ordentlig genomgång på  hur en jobbdag ser ur för mig, antigen innan min efterlängtade sömn eller efter, lutar åt efteråt  om jag vaknar vill säga. Nåja! Skratta lite åt bilden! Själv letar jag fortfarande febrilt efter mina ögon! Hoppla skarven är här, dax att trycka på knapparna!!!! XOXO 10


Kommentarer
Postat av: E k

Hahah skönaste inlägget i den här bloggen hittills. Jag är så himla med dig där i tanken varje natt vettu! ;) Dröm sött<3

2011-07-09 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0