Hej hallå!!♥

Jag vill börja med att säga att jag saknar er kompisar. Sen vill jag fortsätta med att önska er lycka till i Göteborg nästa vecka! Jag tycker att det känns helt sjukt att det redan har gått två år sedan vi åkte ner och vann alltihop tillsammans. Sitter här och blir tårögd när jag tänker på allt skojj jag haft med er!
Kanske ska höra med världens gulligaste Anders om han behöver någon hjälp på träningarna osv.. så jag får träffa er oftare!! ♥






All lycka till er nu tjejer som åker ner för att vinna Gothia 2011 och ni andra får se till att fotsätta sköta erat träningsschema som ni förmodligen fått under ledigheten;)
Puss och kram från Marielle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0