En bra dag för vetenskap!

Klockan är mycket och närmar sig 05.00 vilket betyder att jag har dryga 40 minuter kvar på mitt första nattpass, helt crazy! Min skiftbas sa så fint "det är helt underbart när man får lägga huvudet på kudden" och Gud sä jag längtar! Men jag är faktiskt inte trött längre och har inte känt av någon större trötthet under loppets gång! Men bäst för min och alla andras skull att jag somnar gott ändå, för imorgon (IDAG?!) kommer bli en bra dag med många fina grejer! I LIKE! Helt sjukt att jag kl. 23 nästan grät över att natten aldrig skulle ta slut men vad nu? Fy fan så bra! GODMORGON ALLA MORGONPIGGA OCH NI SJUSOVARE! jag hoppas att solen skiner på er när ni vaknar som den gjorde senast jag såg lite ljus... Jag hoppas även att solen tittar fram när det är dags för fröken Skorpan att väcka mig när jag drömmer sött (?). Ha en trevlig dag allesammans! Over and out, Milia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0