gameday

Det är match idag, för knoddarna som befinner sig i världsmetropolen väntar idag en match mot LdB FC Malmö och för oss andra match i underbara Göteborg mot Hovås Billdal. Jag själv kommer inte bjuda på några fräsiga inlägg precis, då jag för tillfället inte är ägare utav en söt dator. Den är iväg på viktigare uppdrag och jag inväntar en annan leksak som dock tar sjukt lång tid på sig, det är anledningen till att Unitedbloggen lever sitt egna liv för stunden, tyvärr.

Vi får hoppas att Helena orkar dra det tunga lasset i helgen så vi får en trevlig läsning allihopa. Men dax att signa ut och börja röra sig mot Vallen för avresa, stort lycka till idag mina vänner

xoxo
10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0