Mors då!

Känner att de bortskämda Skånetöserna ska ha något att läsa när de vaknar imorgon/idag, då de lägger varenda mening jag skrivit på minnet. Eller?;) fantastiska är ni hur som helst girls och om det inte vore för Elena så hade jag somnat under dagens träning! Nej Vickevirus inte pga övningarna eller nåt åt det hållet utan pga min sömnbrist. Så träningen gick ur på att hacka på Elena en aning, heheheh!
 Men för -Grej of the day- stod jag för... Grejen var den att mina bem sprang i ljusets hastighet (mest troligt inte) och mitt huvud var åt helvete för det var på millimetern att jag lyckades stå på benen, för helt plötsligt när jag jagar den lilla bollen så satt mina muskulösa vader ihop och vurpan/Anja-sälen var otroligt nära. Jösses vilket fall jag skulle bjudit på isåfall, hahahahah!!!! Helt galet. En annan nej of the day är väl vädret, allvarligt talat?! Vad händer????
Nej nu ska jag återgå till min syssla, dvs sitta i min hypersköna stol och spela Traffick Rush!
Peace 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0