Nu har Signe lurat i Rydle och resten av r...

img_8608 (MMS)

Nu har Signe lurat i Rydle och resten av resenärerna att vi lämnat Norrköping för en liten stund sen men stämmer det? -MER GEOGRAFI ÅT FOLKET! Den korrekta informationen är den att jag för tio minuter sedan var omogen nog och "pekade finger" åt rattugglan när vi körde förbi snabbare än någonsin, en enorm lättnad utbröt varpå mitt omogna uppförande tog vid. Snart är vi däremot frammr för lite käk i Skara tror jag till och med, mumma! Det är relativt lugnt i bussen de flesta har tryckt kudden mot fönstret, tagit på haklappen och självklart pluggat in hörlurarna -Nu kör vi! Jag har inte så mycket att säga mer än att Signe och Rydle levererar som vanligt. Rydle som är ett stort fan till the blog vill få sig en egen spalt och hälsar ut till alla andra fans! Puss på det. Kom ihåg -Mer Geografo åt folket! Peace! Always number ten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0