Woork

Hej alla schteeekare! Tanken var att jag skulle bjuda på ett inlägg igår men som den tappra soldat på Outokumpu som jag är så slocknade jag fint i soffan strax efter att en rad vackra damer lämnat mitt hushåll efter en mysig grillkväll. Nu är jag tillbaka på OK och har redan gjort mer dag än på HELA gårdagen, yes och mitt pass har pågått i 18 minuter. Strongt! 7h och 42 min kvar... Nej eller Grej of the day? Vi får väl se! Jag har bunkrat upp med en grym middag till ikväll i alla fall och den bästa delen som jag längtar mest efter är Helenas sallad! MMMMMM en sån lyx! Nej nu ska jag väl ta och göra en insats här på Syningen, läsa tidningen kanske jag ska göra som första insats. STORT LYCKA TILL SÄNDER JAG TILL KNODDARNA! Stor kärlek ///Milia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0