-

Finn fem fel med skoldagen


Tog en skön dag med hemmastudier idag, då är frågan vad jag lyckades utföra under min långa skoldag? jo jag drack kaffe, läste lite ur en bok, lyssnade på musik och kämpade stenhårt med en bilduppgift! Yes, ni läste rätt.. dock så har jag fortfarande 3 eller fyra bilduppgifter som icke är påbörjade. En bilduppgift på typ tre timmar, jaaaaa jag gjorde om den säkert fem gånger och lät mig distraheras av det goda kaffet och mina otroligt smarta tankar.

Jag bestämde redan igårkväll att jag skulle vara hemma och ta tag i det jag missat i skolan(läs; skjutit till framtiden) Men jag stressade inte ett dugg idag och kände mig som en riktig livsnjutare, det enda som saknades var att läsa tidningen ute i den värmande solen på en solstol.
Men i sommar, då jäklar!


/
10

Sista års elev/Fotbollsspelare/Bloggare/Livsnjutare/Filosof




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0