10

Världens bästa nummer mars, alltså tionde mars och Goldberg fyller 18 år! Stort grattis till henne

Puss min vän!



Okej kära vänner, fans, läsare, publik, damer, herrar, kids, idrottsutövare, soffliggare, skattebetalare, arbetlösa/-sökande och alla ni andra! Nu kommer ett lite speciellt brev till er från "Blogg-Lord".

Jag, Milia aka Always number ten har sedan en tid tillbaka dragit ner på bloggandet ganska så mycket. Att ställa mig själv frågan varför och sedan besvara den är en grej som skulle roa Hanna Erlandson väldigt mycket. Men jag kör ingen klassisk intervju med mig själv utan jag kör på med en fet uppsats istället. Läs och njut...

Ni ska veta att jag älskar att skriva, älskar att spela fotboll, älskar Eskilstuna United, älskar Tunavallen, älskar att skvallra om mina lagkamrater men absolut älskar att kalla mig själv för "Always number ten". Sen jag såg min käre vän Alessandro Del Piero i någon match under senare delen av 90-talet (tippar 96-97) så har jag varit nummer tio, tyvärr inte med samma flashiga frippa eller vita skor som jag var helt förbluffade över, -Pappa, kan man spela i gympadojor? Nu är den eran slut, men förhoppningsvis bara för en stund!

För att göra lidandet kort för mig och er så smäller jag in den raka högern nu. Jag lägger ner min bloggkarriär på obestämd tid. I dagsläget har jag väldigt mycket annat att tänka på och vet att alla ni fantastiska blåvita medmänniskor respekterar och förstår mitt beslut! All kärlek till er

Jag tror inte att det finns så mycket mer att säga än tack för alla fina stunder, mina damer United och alla ni andra som följt United genom denna blogg!

Men som sagt bloggpausen för mig är på obestämd tid förhoppningsvis, who knows jag kanske hittar en riktig stjärna som axlar manteln med bravur! Nog om det.. så håll ut, starka tillsammans!

Peace and Love
ALWAYS NUMBER TEN

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tillsammans!

2011-03-10 @ 23:00:25
Postat av: Jocke

Trist!

Tack för all rolig och intressant läsning genom åren!

Hoppas att den obestämda tiden blir väldigt kort...

2011-03-11 @ 18:27:42
URL: http://www.tunavallen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0