ÅHHHH DOM HIMMELSBLÅ

unga anfallare. Elena Sadiku och Josefine Rydle, båda födda 1993, träningsspelade i går med Eskilstuna United. Tjejerna tillhör Ldb Malmö som har ett samarbetsavtal med United. Foto: joakim serrander


Det var en riktigt trevlig date som utspelade sig igår på Solo Pasta här i stan för moi, Amanda, Signe, Goldberg, Eken och de två Malmöiterna. Måste tacka för det trevliga sällskapet från samtliga håll och nämna en lagom rolig grej som hände..
När Elena och Josefine beställt och satt sig till rätta vid bordet så vänder sig Elena till Josefine och frågar "Alltså fungerar mitt kort här?"
Jag som sitter vid bordet medan de andra beställer jobbar stenhårt för att fånga upp hakan som jag precis tappat och börjar samtidigt fundera på om det var ett skämt?! Men icke.... =)

Igårkväll när de hade fullt upp med inkvarteringen hos familjen Karlsson så frågade en törstig Elena om hon vågade dricka kranvattnet? Ja vad ska man säga, jag kan citera Elin Wahlström -Vi har ju för fan Sveriges godaste!

mors hej!!! nu är det håltimme till 13.30 och skolan bjuder på "god" mat... skoj! crazy friday

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0