:D

ja eftersom milia har tagit en liten "bloggpause" så tänkte jag att jag junde backa upp henne lite. Typ börja skriva lite mer om mitt lag, för jag vet jag har varit dålig på det. För den här bloggen kan ju inte stå helt still när det mesta andra saker i föreningen går framåt! Men förvänta er inte för mycket av mej för jag kommer inte uppdatera lika mycket som milia.
Kan ju börja att säga att vi äntligen ska börja med våra träningsmatcher snart, vilket är jätte efterlängtat! Vi har spelat i tuna hallen hela vinter så det ska blir riktigt kul att spela utomhus.
det var allt jag hade och berätta för den här gången. Jag hoppas jagär tillbaka här snart!

// rebeccarulander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0