i'm walking on sunshine

Hola amigos!
Där tar tyvärr mitt spanska ordförråd slut trots att jag pluggat språket i fem år... men nog om det!
Vill bara skicka hem några bamsekramar till mina vackra kollegor och säga att stället är som jag föreställt mig... fullt av pensionärer, men det är lugnt jag kör med utfällda armbågar vid frukostbuffén! -Vad fan gaggar du om? Tänker väl de flesta av er men då ska jag för er berätta att jag och Fisherman (min far) tagit en veckas semester och dragit till Lanzarote.... ja jag skämdes att nämna min destination innan jag åkte och jag gör det ännu mer nu, just pga alla dessa tanter och farbröder. Allt är annars som vanligt hos de äldre besökarna antingen spelas det kort i hotellobbyn, smusslas ut mackor i servetter från frukostbuffén eller så hoppar de runt på kryckor.........
CRAZY!

Erlandson, jag fick agera Annika Bengtzon på planet........



Tyvärr så har inte solen visat sig från sin bästa sida men det är väl helt okej ändå, så jag bjuder er muppar på en kepsbild.... för inte fan ska ni få se min näsa och panna, jösses amalia!

All ära, kärlek, värme till er där hemma.
xoxo
Always number 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0