ahoa United

Finns en herre som ni säkert känner igen? Han heter Mark Zutterberg och är skaparen till någonting som kallas för Facebook. Malvina uttryckte lagom snällt igår när hon var hembjuden till Casa de Lord i Slagsta  "Åh du bor ju nästan på en åker!". Jag anser att hennes påstående är en förklaring till varför jag är långt efter i teknikens värld och inte insett facebooks och datorns storhet.
I och med att jag nästan bor på en åker så måste väl det betyda att jag nästintill tillhör amishfolket och lever utan ström på hemmaplan(=ingen dator etc.)
 Dock har jag länge hört talas om den där ansiktsboken och efter en övervägning så tog jag tillfället i akt och skaffade mig ett sånt där konto, fy bövelen vilket succé! För nu till textens höjdpunkt=  Fanny "Fampa" Ekström har äntligen fått besöka Mälarsjukhuset och gjort en Magnetröntgen! Fy fan så nice. Så nu är allas uppgift att hålla tummarna att svaren är goda!

Vilken jävla kovändning på inlägget eller hur? Förstår att frågorna är många i era kloka och små huvuden och den största frågan är väl -stämmer något? Svaret är JA! Malvinas påhopp gällande att jag bor på en åker stämmer samt att Fampa "Checkat in" (facebook grej) på Mälarsjukhuset för Magnetröntgen.. Resten får ni ta ställning till själva, men inte fan köper jag att jag bor på en åker! När jag bor i Slagsta -rebellernas hem!




// Gangster-Milia

************** Fanny har till och med valt att checka in på "Mälardalens sjukhus"*****************
Det måste vara ett hypernice och fräscht... visst man får säkert säga så också men Mälarsjukhuset är det enda jag vill använda (ren lögn, första tanken på vad Eskilstunas sjukhus heter var faktiskt -Mälardalens.... men jag tror det har med att min morbror och morfars kursgrej heter Mälaruniversitetet... eller så är jag allmänt lost i min amishmiljö)

rörigt det blev då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vilken fin bild du hitta också!

2011-05-06 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0