birthday kid

Som Signe så  fint skrivit innan så fyller jag alltså år idag, hela 19 barre och ja gammal och grå är jag verkligen. Eller vad sägs om att jag sov mig igenom den omänskligt långa håltimman? Ja där låg jag och mosade ansiktet mot bordet och la av en och annan snarkning allt för att störa Sara i hennes Matte E plugg, eller inte för att störa henne. Men gudskelov vilken skillnad jag redan känner! 19 år är en ålder ni bör fasa för...

Har hört rykten om att damerna i Slagsta har djupa diskussioner även idag.... Följande sms ramlade in för en timma sen av Signe
"Frågan är: Hur man i dåtid säger att man brer en macka? Lundström utbrister -Man bar igår!"

Är någon ens chockad? tveksamt.

Ett stort lycka till skickar jag till mina söta lagkamrater, ni är grymma!

/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0