fina fisken

Skönt som attan att vara tillbaka i vinnarspåret igen, 3-2 seger blev det mot Värmbol! Förjävla nice en fredagkväll, fick även rapporter om att flickjuniorerna, F99 och F98 lyckades med samma fina bedrifter och vinna sina matcher. Sjukt bra Unitedkväll med andra ord.


MEN med tanke på hur det började i omklädningsrummet så undrade nog många och speciellt Lina hur det här skulle gå, damerna som lät sina näbbar gapa gjorde det inte speciellt bra, nej inte alls faktiskt.
Här har vi några grodor som slank ur dem, som ni nu märker speciellt Emma Lundström....

"Jag köpte ett käskydd i vinras för att jag trodde att jag var skadad men så var jag inte det" -Emma L
På träningen i torsdags hade JB problem med vad maskulin och feminin betyder och det smitta av sig igår
varpå Emma säger något liknande som
"Men det finns något annat ord för maskulin, vilket är det? När man typ är musklig?" Emma L spekulerar med de andra snilleblixtarna
"Veronika, du vill väl rädda liven och inte köra ambulansen?" Emma trodde att som "ambulansförare" så kör du endast ambulansen.... sjukt bra taxiverksamhet!

Tidigt så frågar jag Madde hur det känns att hon inte deltar i denna groddiskussion och hon är givetvis nöjd med att slippa bli utskrattad av moi, men så plötsligt hör jag Madde säga
"Men det här är ju vänster, eller?!" vilket gör att jag i ljusetshastighet tittar upp och ser henne skaka hand i luften för att lära sig höger och vänster, när hon lärt sig det så kan hon tejpa fast det vänstra benskyddet på rätt ben (?). Hon är bra den där ML alltså, riktigt bra.... Ännu roligare var det när Hanna Gustafsson som är hård som sten råkapar Madde vid fotknölarna med "Alltså hon är 15 år och kan INTE höger och vänster"

Sen ska väl jag passa på att be om ursäkt en smula till Värmbol om nu någon tog åt sig, men först en liten förklaring.
Efter slutsignalen så utspelar sig följande dialog
Jag- tre poäng, gött!
Signe- Men nej, 3-3 blev det ju!
Jag- Nehe, vi vann med 3-2, eller?
Jag- Hanna, vad blev det?
Gustafsson- 3-2
Jag- YEEEEEEEEEEES!
(med IN YOUR FACE ton.....)
Sen tittar jag upp och ser att Värmbol flockats runt mig för att tacka för matchen.... hehehehe ooooops, men jag jublade mer åt att äga Signe än matchen, hehehehehehe.

För er som har betydligt bättre minne, så är ni välkomna fram med lite fräsiga kommentarer från igår!
Och för er som undrar vad fan jag gör uppe, så undrar jag detsamma! Den stora boven i dramat är min lillasyster.. fy farao!

Nåja perfekt fotbollsväder!! (i alla fall för er som ska titta)
SÅ VARMT VÄLKOMNA TILL VALLEN IDAG! 15.00

10

Kommentarer
Postat av: Självaste Emma

Kan ju bara säga att det inte är så lätt att vara med alla gånger..

2011-05-24 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0