it's raining men

Förstår mig inte på det svenska vädret, fast det bör jag väl göra med mina 6931 dagar på denna jord och bosatt i Sverige, eller? Nja kanske inte, men att det alltid ska regna när vi stegar ut på Vallen är i varje fall en gåta men värst var nog igår...
Efter cirkus 35 minuter av träningen eller dylikt så tvingades jag springa in och hämta min igendammade regnjackan, men så fort jag tog på mig den så slutade det regna, suck! Resultatet av att det (äntligen) slutat regna var inte helt otippat att jag valde att ta av mig jackan men tji fick jag för minuten senare så började det igen. Säkert tre-fyra gånger genomfördes proceduren med av- och påtagning av jackjäveln.. TRÖTT MAN BLIR


/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0