kungsigne

Ber om ursäkt för min bedrövliga insats som bloggare idag eller efter matchen, jag orkade helt enkelt inte plocka fram datorn under resan hem. Främst pågrund av att jag mådde illa men om det berodde på att jag var åksjuk eller Emelie Lundbergs pruttar får vara en obesvarad fråga! MEN fy fan vad det stank!
Signe sa det så fint "fy fan det bara brassar på"...

På bänken så levererade även KungSigne två feta citat först satt hon och mumsa i sig en banan och tittar sedan fundersamt på bananen sedan på Amanda sen ner på bananen igen innan hon avlossar kanonen
"Alltså tänk att det här är en frukt med skal"

När alla byten var gjorda så fick jag lundberg och just KungSigne sällskap av Lisa, Elena och Rydle och då tog Signe tillfället i akt och frågade Rydle "Vilka länder har du i din själ?" = ASGARV! och Signe försöker återigen ställa frågan med samma formulering, det hon ville ha svar på var vilken ursprung hon har men hon lyckades inte vara så tydlig i sin formulering.. hahahaha. När hon fått svaret så vänder hon sig mot Elena och säger -och dudå? vad är du?. Elena svarar då "Jag är tysk och alban" och Signe är rapp nog och utbrister -Hur många pappor har du?

Sen måste jag ju självklart nämna Amandas bragdinsats, men det gör ajg inte för att hon är såååå bra utan enbart för att jag vill leva eller okej jo det är för att Amanda bara är så bäst! Efter lagets obligatoriska skottdel på uppvärmningen så ropar hon till sig en boll av My, hon lägger sedan upp den snyggt och prydligt på linjen och säger "titta ribban nu" och bang bom så satt den i ribban... så sträcker hon ut armarna, snurrar ett halvt varv och utbrister lagom stöddigt "alltså fan vad jag är bäst"

jag jobbar febrilt med att få upp videon av kextävlingen så ha tålamod! ...tålamod det är fiskarens bästa vän..

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0