måndagmorgon(kväll)

Sinnessjuk träning idag med löpning a la Munktell som Munken sa. Vet dock inte om det är tur eller otur att jag bara genomförde en tiondel av en hel Munktellträning i vintras, för inte fan kände jag mig pigg och fräsch när vi sprang utan snarare som Birgit Prinz. Varför hänga ut denna världsstjärna? Jo för jag hatar att Prinz avgjorde EM-finalen 2001 mot Sverige, att hennes äckliga Tyskland fick en än mer sinnessjuk frispark i VM-finalen 2003... sen är hon från Tyskland och nej jag gillar inte Tyskland! Kommer aldrig säga att Tyskland kan spela fotboll fast dem alltid ska lyckas gå till final, tyskjävlarna..... Men jag är glad att Sofia Jakobsson ska bära nummer 10 i VM, fy fan vad bra men ja VM ska ju självklart spelas i.......Tyskland.

Tillbaka till träningen eller den tiondels träningen jag deltog på, jag sprang och sprang sen stupade jag efter tre varv? Kan det stämma, snacka om att jag var nojig när vi skulle börja springa. Ett gott skratt förlänger livet så tänk er att i stort sett svimma efter två-tre ynka varv dvs 400-600m, dock i maxfart. Amen precis....


hej med er!
milia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0