don't worryyy

Vi drog ihop ett gäng igår som spelade 3 mot 3 i Tunahallen. Lagens namn var Copa Mundial mot Brokigt. och i Copa skulle man kunna placera i stort sett hela j*vla laget eftersom att det är många som har de där gamla skinnflisorna från typ -74? eller när dem nu kom igång. Nåja men vi kan säga så här, vi jobbar stenhårt med övertalning och mutning som spelare i United. Vi saknar liksom The Ahlm family på tok för mycket och det skulle vara värt diamanter att få ha Marre i laget och Tommy som supporter igen. Det är liksom en riktig kärlek mellan oss.
Så i team Copa Mundial återfanns Marielle "Marrelito" Ahlm. En riktig böna det där och som om levererade hon drog in många poäng till sitt lag och desto fler glada skratt till alla närvarande. Snacka om att Marre är BÄÄÄÄÄÄST!

Shit då, nej nu ska jag strax kila till Sporthallen då och se årets upplaga av SMID-cupen. Passar väl på att tjata som varenda jävla kotte och säger "ååååh det är den 11/11" blablabla. Josefine När är förmodligen helt galen med, hon är -Nummer 11- om ni nite visste det. Men jag har i alla fall en ordentlig anledning till att fira idag, jag menar hur många gånger fyller ens enda storasyster 22? Nej precis EN FUCKING gång. Så kasta er åt sidan det är min systers dag idag, amatörer. Stort grattis älskade syster!


Eller okej ni kan få njuta av denna dag minst lika mycket och vara hur skrockfulla ni vill. Det gör mig ingenting.

Always number teeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0