Bästa Emelie Lundberg

Älskade Goldberg, Queen Emelie, Bästa Lundberg och allt vad hon kan kallas lämnar oss för KIF. Tur för dig Emelie att det handlar om en timmes bilfärd bara för annars hade jag och många andra blitt galna, sen är det en otroligt stor fördel att telefoner, skype och facebook och annat tjafs finns så vi kan hålla koll på dig. För att vara utan Emelie kommer bli tufft, det är Emelie "bamsekramen" Lundberg.
Jag är sjukt stolt över att hon går till KIF Örebro och allsvenskan, det är jag allt! Så istället för att dra sig till Kanalplan blir det Behrn Arena för att njuta av allsvenskfotboll framöver eller kanske Bööörn Arena som Emelie själv sa för två år sedan. haha:)  Vad ska jag skriva? Mer än att hon kommer glimra som den stjärna hon är och så är det bara, I know it. Kommer sakna dig massor älskade vän, du är grym!!!!!

  

  
  




Love you kompis!!!






Låter detta sjunka in ett tag sen får Bombom Ekebom ett fint inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0