LOTTA HELLENBERG!!!!!

I fredags när Nikis gjorde illa knät, som tyvärr inte verkar må allt för bra, så byttes Carro in ouppvärmd. Det resulterade i att hon efter matchen sa följande groda -Alltså jag fick såna här punkteringslungor (Pingislungor)

Tyresö bjöd på ett magnifikt kaffe som Lotta så gärna ville på med sig ut i halvtid och det fick hon... i min vattenflaska, fine tänkte jag. MEN MEN MEN vid första vattenpausen idag så letar jag upp min flaska och får i mig en klunk och jag möts då av en enorm kaffelukt varpå jag börjar titta runt mig och leta efter den skyldige med kaffe i handen, utan att lyckas. Jag tittar sedan mot båset - inget kaffe där heller. Nehe tänkte jag och började sedan känna en skum smak i munnen och tanken "vad fan är det för vatten egentligen?!" samtidigt som jag börjar skruva bort locket till vattenflaskan så kopplar jag samman alltsammans -Det är Lottas fel!!!! när locket är borta så möts jag av en massa skum i flaskan, jaha jag har druckit såpa och vatten med kaffesmak. fan vad gott

Uppvärmningen idag var Följa John och Junior sa till Alena att vi skulle köra -Following John och vände sig sedan mot mig "eller heter han John på engelska också?". (Madde jag vet hur du tänkte=))


always number ten

Kommentarer
Postat av: Lotta

Förlåt Milia! Det var ju slut på muggar......

2011-10-11 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0