dagens,helgens,veckans,månadens,årets,livets?

När vi gjort oss hemmastadda i omklädningsrummet så invarderades planen av alla smurfar och själv kom jag lite sent ut och hann knappt ta ett steg ut på löparbanorna innan jag nästan blev nedsprungen av en gigantisk löpare. Där väcktes jag i mina drömmar och insåg att jag är i Växjö med massa friidrottskändisar. Jag kikar till vänster och ser en herre i orangetröja och det är självaste Agne Bergwall = klüfts tränare. = följande uppstår

-Föööölet!
-jaaa
-Ser du vem det är?
-Åååååh är det Carolina Klüft?
-Neje hennes tränare
-Shit ska vi gå och fråga "Where are Carolina?"
-Men han är svensk!
-Ja juste, men jag tittade på dem (Alena och Ash)

Skoj var det i alla fall!


nu ska jag tala i telefon med den bästa!

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0