Peace on earth

U2 får leverera lite denna söndag, söndagen den 11 september 2011.

Heaven on Earth, we need it now
I'm sick of all of this hanging around
Sick of sorrow, sick of the pain
I'm sick of hearing again and again
That there's gonna be peace on Earth


10 år har det alltså gått sedan tisdagen den 11 september 2001. Behöver inte riva upp historien igen om vad som hände då, det vet väl varenda kotte vid det här laget. Nåväl så är det deras dag idag, själv har jag till och med valt att tända två ljus i fönstret här i Slagsta. Ett för 11september offren och ett för Stefan Liv, som jag faktiskt inte gillade men enbart för att han spelade i Hv71 och jag höll/håller på Timrå IK, men all ära till honom och alla andra. As usual.

Lite dystert inlägg en dag som denna, men det får respekteras i alla fall nu under morgonen.


Förstår inte varför jag ska vakna så himla tidigt, but hey that's me! Varit vaken i drygt en timme och lyssnar på musik. Finns inte så mycket annat att göra, tyvärr, inte med min fantasi i alla fall. Men hursomhaver så är det gameday idag i alla fall! 15.00 @ Vallen smäller det en aning. Jan "Lill-Damma" Mattssons gamla klubb Östers IF har rest hit för match i Flickallsvenskan fan vad nice, kan bli bra, kan bli succé.

För er som tänker ta er till Vallen och supporta kan börja göra det redan klockan 13 då Värmbol spelar mot Bissarna då, vid tappad poäng för Värmbol så lirar vi i tvåan nästa år om United håller sin fina form vill säga.
*Menar såklart inte att den matchen spelas på Årby utan vill bara att ni håller en Unitedtumme för Bissarna. Ok? =)

Nehe kanske ska lyda tandläkaren nu då och slösa bort fem minuter av mitt liv och använta tandsticka nu då? eller vadå slösa, jag är vaken klockan 0800 en söndag. Vilka minuter finns att förlora? C'est la vie


always number ten





Bästa Lantz

Kommentarer
Postat av: lovisa

tänker på er och saknar er!

2011-09-14 @ 09:08:10
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0