sunshine is here

Lördagmorgon och klockan slår vilken sekund som helst 09.00, magic. Eller vadå? Match idag då och vi lirar mot LdB FC Malmö @ Årby. Kan bli bra, kan bli succé. Själv så bör jag ha lagrad energi efter en missad träning i tisdags och missad match i onsdags? eller också försvann den energin i torsdags när vi körde stationer with the Donut. Äsch inte alla som har gameday idag så det är bara att köra!

Måste även passa på och skicka en stor lyckospark till grannklubben Eskilstuna City. Tror på er!

Annars har jag glömt att berätta om i torsdags när jag och Eken tränade fotboll med Årbyskolans årskurs 4 tjejer. Det fanns en tjej i full fotbolls- och unitedmundering det vill säga fotbollsskor, blå strumpor, shorts och unitedoverall. Polarna ville såklart vara med Uniteds senaste stjärnspelare när vi körde Robin Hood (evighetsstaffetten)

Nåja det är så att jag haft Bollskola i United några år och jag kände verkligen igen denna tjej och kände shit jag måste få till en koppling vem det är osv osv. Varpå följande sker:
Milia:- stopp, vilket lag spelar du i?
Stjärnan springer snabbare än snabbast förbi och ropar tillbaka :- GUIF!
Där dog dialogen, vad skulle jag säga?? det blev ett leende samt ett lyst och utdraget "aaa....."


15.00 Årby var det ja, ses där!


always number 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0