waka waka

Haft en händelserik dag på jobbet eller kanske inte. Eller ju föresten så fick jag packa 2250 st skruvar! Svårslaget javisst, skönt att dem låg uppdelade i burkar 100st i varje! så jag behövde bara plocka ur femtio till den sista! Man tackar.
Vill egentligen dela med mig av följande; Klockan börjar närma sig 14.30 och jag firar då som alla dagar att jag strax går in på sista halvtimmen då det är dax att börja fibbla med kartonger och snygga iordning lite till den som ska komma efter o få ta sista grovjobbet. Den som brukar byta av mig heter Aziz men denna vecka har han varit i stationen brevid min då Ritva är sjuk (skit i namnen) så idag när datorerna levde sitt liv så blev det att jag och Aziz pratade lite, det lät så här.

Aziz: -Milia... När ska du börja plugga?
Milia: -Aldrig! Nej jag vet faktiskt inte. Måste komma på vad jag vill bli först
Aziz: -Okej. (tyst 5 sekunder) Men du behöver inte plugga, det här är skola, du räknar!
Vi skrattar

Aziz: -Milia, hur gammal är du?
Milia: -Nitton!
Aziz: NITTON????
Båda skrattar lite osäkert
Milia: -Varför? *hehe
Aziz: -Trodde du var femton-sexton kanske

= TACK!!!!!!!!!!



Älskade Henis-Penis har gått o blivit vuxen nu när hon fått ryggskott och grejer, shit man. Flickebarnet skulle liksom glänsa vid SMID-testerna när det small till när hon skulle göra Värnpliktslyft/Isokai, pang pang men Peter Skog firrar det. Nåja när Helena ännu en gång skulle återberätta händelseförloppet så fick jag visa hur allt gick till medan hon var berättare, liggandes på bänken! Men då kommer en smart idiot och avbryter oss, denna smarta+idiot heter Caroline Jonsson:
Någon: -Varför ligger du?
Fölet: -Hon får inte sitta
Carro: -Nej alltså hon får bara stå och ligga!

Folks! Hur många fler alternativ? Det roliga är att Carro var stenseriös i sitt uttalande och för att rädda sitt skinn så drog hon till med följande:
-Amen hehehehe kan ni tänka er att när Nikis vart o knäckt ryggen så skulle hon åka buss hem. Bussen var helt tom, hehehe men man får ju inte sitta så Nikis stod helt själv i en tom buss. Tänk er hahaha

Världens skönaste Carro J!

Klockan 1500 båda dagarna ses vi @ Vallen, adios

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0