Du gamla du fria

"det var jenter mot damer" - tränare IL Jotun
Äsch jag trotsar smärtan för att berätta om dagen. Uppstigningen var inte lika smärtsam som vi trott utan JB hade låst in sig och sina sovkamrater för att få ligga kvar lite extra. Skämt och sido samtliga ska ha eloge för att de inte tvingade oss till något tjat eller liknande. Matchen på Lemmingsvallen då, den var några minuter försenad vilket drog ut på uppvärmningen så lite orolig var jag över att koncentrationen skulle tryta, men icke! Det var en av säsongens bäst fokuserade uppvärmning!
Sen hur bra de levererar på matchen med 13 mål är otroligt starkt. 2-0 efter sex minuter och det kändes avgjort direkt men inga tecken på bekvämlighet i United inte. Jag kanske ska berätta att Stefan kom till mig innan matchstart och sa "Det blir tvåsiffrigt idag" oh yes så rätt han hade!
Under eftermiddagen har det varit obligatorisk vila för spelarna men jag och Anders tog oss till Heden för att få oss en glimt av prins Daniel och fick med oss en coachtröja därifrån och en träff med säpovakter rikare. Maffioso!
Nej nu ska jag försöka lägga upp en film på Hanna Helg! Och tagga för Gameday 2. Ett fysiskt Belgien ska få käka gräs, jajamen!
Hej alla fans!
PS!!!! Bjud på kommentarer så vi vet vilka som läser, plus ställ lite frågor/skicka hälsningar till tjejerna så de får lite peppning att ni är med oss. Energi får man aldrig för mycket av.
//Milia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Familjerna Danielsson, Helg o Wallgren laddar inför morgondagens kamp. Kör hårt tjejer o Lycka till i morgon. Ps. Vem är bäst i pingis? /L

2012-07-16 @ 21:20:25
Postat av: Matilda Kungen Eriksson

Fan vad kul att bloggen är igång igen, var på tiden Mills! Vill hälsa lite till Skogstorpsbrudarna också! Becks och Lundström!

PUSSOCHKRAM! KÖR HÅRT!

2012-07-16 @ 22:30:46
Postat av: Jocke

Följer självklart med vad som händer i Götet. Keep posting!

2012-07-17 @ 08:29:42
URL: http://www.tunavallen.se/
Postat av: signe såklart!!

Följer er hela tiden. Kämpa igenom det här nu så kommer jag ner och ser finalen! Puss på er allihop!

2012-07-17 @ 08:31:59
Postat av: signe såklart!!

Följer er hela tiden. Kämpa igenom det här nu så kommer jag ner och ser finalen! Puss på er allihop!

2012-07-17 @ 08:33:29
Postat av: JennyJ

Jag tror på er tjejer! Lycka till idag!

2012-07-17 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0