Gästboken

Har varit många om och men inne i mitt huvud hur jag ska inleda detta inlägg, hjärnan har gått på högvarv. Men chacha bloggen funkar väl alltid antar jag. Har tagit över Millan pillans iPad och tänkte våga på mig mitt första och absolut inte sista inlägg på UNITEDBLOGGEN. Nu kom JB och vill väl också delta i detta inlägg antar jag, men glänsa ska jag göra. Hela laget spelade nyss maffia och jag (Emma Lundström) om det är oklart, regerade. Fastän jag var bonde röstade de ut mig, de var väl rädda antar jag. Ni som är helt ute och cyklar när jag nämner maffia får väl besöka oss på kastanjebackens ålderdomshem i Göteborg under denna vecka. Som ni säkert vet så SPÖADE vi norskerna igår och spöade (med små bokstäver) belgianerna idag. Eftersom jag ofta får kommentarer för mina smarta kommentarer är det min tur att hänga ut en viss person här.
Hanna Johansson berg: jag kör mattan med er (under maffia)
Självklart säger man jag soppar mattan med er på ren svenska!
Men jag klandrar dig inte, det är inte lätt! Som jag brukar säga till milia, jag talar först och tänker sen. nu ska vi leka lekar, wihooooo hihi. Chacha bitches (inspirerad av Millan) / EMMA LUNDSTRÖM

Kommentarer
Postat av: Lantz

fruktansvärt oklart inlägg! haha men tur att du är charmig som få fröken Lundström. älskar tt bloggen är vid liv igen. bra jobbat lord, nu tar ni hem det här! massa kärlek

2012-07-18 @ 14:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0